Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Portréfotózás? Erre figyelj // Képértékelés #2.

2017. március 08. - Jancsó Gergely

Mitől lesz jó a portréd? Hova tedd a vízjeled? Miért nem égnek a lámpák? Ezek a kérdések is felmerültek az aktuális képértékelésben. Ti külditek a fotókat, én meg tanácsokkal segítem a szakmai fejlődéseteket. Kiválasztottam néhány portrésorozatot, szemezgettem építészetfotókból, e mellett választottam szabadabb témáitokból is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr7012323255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása