Virtuális túra, séta? Gömbpanorámák? Google Street View? Biztosan találkoztatok már ezekkel.
A 360 fokos panorámaképek a tér minden irányába forgathatóak és böngészhetőek, segítségükkel a látogató mindent meg tud nézni interaktívan, ez olyan, mintha csak ott állna. Az internet egyik leghatékonyabb marketingeszköze ez, amikor is a néző a térbemutatási technikával reális információt kap.
Interaktívan, figyelemfelkeltően, reprezentatívan képes bemutatni a teret, bevételt növelő marketingeszköze számos vállalkozásnak.
A virtuális túrák felhasználási területe igen széles, jellemzően szállodák, ingatlanközvetítő cégek, éttermek, edzőtermek, építészek, vendéglátóegységek és olyan vállalkozások alkalmazzák, akik számára fontos a minőségi online vizuális megjelenés. Ezek a virtuális túrák egyaránt alkalmasak belső és külső terek, épületkomplexumok bemutatására.
Ebben a videóban kis betekintést nyújtok abban, hogy hogyan is készül el egy ilyen virtuális séta.