Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Hogyan válhat valakiből fotós? Hobbiból megélhetés.

2017. november 02. - Jancsó Gergely

A digitális fényképezőgépek terjedésével szinte ma már minden családban van egy tükörreflexes fényképezőgép. Az akár már automata módban is használható eredmény okozta sikerélmény miatt, egyre többen válasszák a fotózást maguknak, mint hobbi. De ez egy drága hobbi. Az ember mindig invesztál bele, fejlődik, és több és több eszközre ruház be. Szenvedéllyé válhat. De miért ne élhetne meg az ember a hobbijából? Legyünk szerényebbek. Csak annyit megkeresni a fotózásból, hogy azok a bevételek fedezzék a felszerelés okozta kiadásokat. Jól hangzik ugye?

Több mint 10 éve kezdtem a fotográfiát - pofátlanul fiatal korom ellenére - ami mára megélhetéssé nőtte ki magát. Rendszeresen kapok megrendeléseket külföldről a legkülönbözőbb cégektől, sikerült kiépítsem a vállalkozásomat, úgy, ahogy azt én gyermekkoromban elképzeltem. Így rengetegen kérdezik tőlem, hogy hogyan lehet egy fotós karriert felépíteni, hogyan válhat valakiből fotós, mik a lépcsőfokai? A közhelyek helyett (légy kitartó, fotózz sokat, stb) használható választ szerettem volna adni. Amennyi ember, annyi történet, nincs bevált módszer, nincs olyan, hogy siker kulcsa. Több összetevője van, ami egésszé alakulva adja meg azt, hogy az ember eljusson A-ból B-be. Így úgy döntöttem, hogy egy videósorozatban elmeséltem nektek egész a kezdetektől indulva, hogyan hogyan jutottam el idáig, és hogyan vált a szenvedélyből megélhetés.

A videósorozat három részes, aminek az első része:

Második része:

Harmadik része:

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr613146290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása