Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Magyar szilveszter Szingapúrban

2017. január 02. - Jancsó Gergely

Baliról utazva Szingapúrban töltöttem a szilveszter estémet, amit szórakozás helyett fotózással töltöttem. Bizonyára ismeritek a Marina Bay Sands szállodát, ha névről nem is, egészen biztos láttatok már róla képet, a világ leghíresebb tetőtéri medencéje található a tetején. Azt találtam ki, hogy ha már úgysem tudom ünnepléssel tölteni szilveszter estét, akkor legalább töltsem hasznosan. Így kitaláltam azt, hogy az egész délutánomat és estémet rááldozom egy kép elkészítésére, a tűzijátékról a Marina Bay Sands szállodával a háttérben. Előzetes terepszemle után, még délelőtt kinéztem a magamnak a kompozíciót és a helyszínt ahonnét fotózni szerettem volna. De mivel tudtam előre, hogy rengetegen lesznek éjfélre, kimentem már fél hétre a helyszínre lefoglalni a helyemet. Épp találtam egy kis szabad részt, ahová állványt kitudtam húzni, ezután következett öt és fél óra várakozás, mindezt csupán egy képért és egy time-lapse felvételért. Balin az utolsó hetem nagy mozgalmas volt, legkevésbé aludni volt időm, ami szilveszterkor ki is ütött rajtam. Szenvedés volt ez az öt óra várakozás. De a kép meglett. Hogy megérte-e? Nézd meg a videót, és döntsd el te. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr9812091385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása