Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Rólam

2016. november 09. - Jancsó Gergely

jancso_gergely_016ps_800.jpgCsak a kézzel fogható, gyakorlatias témák foglaltak le igazán. Így tizenöt éves koromtól kezdődően a fotózás volt az egyetlen, ami lekötött, ami igazán érdekelt. Mindent megtettem annak érdekében, hogy az álmom valóra váljon, hobbimból karriert építsek.

Azóta beutaztam a világot, fotózhattam már Bali luxusvilláit, Szingapúr, Tokió és Bangkok felhőkarcolóit, Kanári-szigetek szállodáit, bejártam a világ legszebb helyeit munkám során. Építészeti- és enteriőr területekre specializálódott fotósként a hatékony fotók elkészítésével foglalkozom a megbízóim részére, akik között épp úgy találunk szállodákat, mint munkájukra igényes építészeket, tervezőket. www.gregimages.com

Amikor éppen nem megbízást teljesítek, saját projektjeimen dolgozom. 2017 óta építem saját fotós iskolámat. Itt gyakorlatorientáltan foglalkozom tanulókkal, illetve ennek egyik előfutáraként 2016-ban elindult tematikus Youtube csatornám is. Itt mára több mint 15.000 feliratkozott látogató követi a szakmai tartalmaimat hétről-hétre

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr5711944305
süti beállítások módosítása