Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

A legjobb pillanatok - Bangkok, Bali

2017. január 30. - Jancsó Gergely

Az elmúlt két hónap életem legizgalmasabb kalandja volt. Olyan helyeket fotózhattam, amiről korábban álmodni sem mertem volna. Ott álltam a felhőkarcolók tetején Bangkokban. Eláztam, elestem, vlogoltam és megesett, hogy megpálinkáztattam a balinézokat. Néztem a feszülő víztükörben Bali luxusszállodáit. Alig aludtam, de imádom a munkám minden egyes percét. Azóta hazatértem. Budapestre. Összeállítottam egy kis válogatást a legemlékezetesebb pillanataimból Bangkokról és Baliról.

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr3812169758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása