Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Magyar pálinkától őrült meg Bali!

2016. december 27. - Jancsó Gergely

Bőröndömet egy üveg pálinkával kiegészítve indultam el még Magyarországról azzal a tervvel, hogy megkóstoltatom a balinéz emberekkel a jó magyar páleszt. Inkább meggyújtották, majdnem kiköpték, erőlködve nyelték a finom, magyar szilvapálinkát. Sokkal lazább italokhoz vannak szokva, így amikor belekortyoltak, elképesztő fejeket vágtak. De a balinéz embereknek is van helyi pálinkájuk, Arrack-nak hívják. A fagyi visszanyalt, nekem is meg kellett kóstoljam a nemzeti különlegességüket, de jó magyarként meg sem kottyant.
Ha tetszett a videó, akkor oszd meg ismerőseiddel, hadd terjedjen az ige!

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr6312076193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phteven 2016.12.28. 08:34:03

Kar a faradtsagert, kar az idoert. Az allandoan vigyorgo macskajancsi a legidegesitobb jelenseg az egeszben.

2016.12.28. 09:24:02

Az araknak pocsék íze van, állítólag petróleumból főzik.

Miért csak egy ilyen kis üveggel vitt a srác? Magyar embör egy 5 l pálinka nélkül még a szomszédba sem megy át.

2016.12.28. 10:23:21

Pösze gyerek bohóckodik Balin és mindenki iszik egy gyűszűnyi páleszt, amennyit én talán 5 évesen küldtem le. Nincs ezzel gond, csak ha hozzám odajönne egy idegen és meg akarna itatni egy ismeretlen itallal, akkor felrúgnám. Ittam én már sokfelé a világban, de égetett szeszt csak olyat, amit ismertem vagy helyben kapható, ellenőrzött pia. A metanolmérgezés nem vicc, biztos nem innék úgy, hogy utcán odarobogózik hozzám egy arc egy üveggel, hogy "buli van!".

2016.12.28. 10:25:46

@Dr. Trejo: én például a szakétól tudok hányni erősen. Nem azért, mert erős, hisz sokkal gyengébb, mint a pálinka, de tiszta alkoholos az íze, semmi más íz, mint ami egy bor vagy sör esetében kellemessé teszi az ivást.

conchita wurst 2016.12.28. 11:25:36

Nem tudom mi az az üvegben, de biztos nem bóti, mert azokat nem lehet meggyújtani...néha még az 50es sem gyúlik be.

Mi is 52esre főzzük, és bár nagyon szégyellem magam, magyar férfiként én soha nem szerettem a pálinkát...főleg az erőset nem. Szerintem 42-43mas alkoholszázalékig jobban kijön a gyümölcsök íze, de mo-n ez főleg arról szól, hogy az a kemény csávó, aki erősebbet főz, pedig.

Egyébként a whiskey-t, vodkát sem szeretem, bár ittam már jót mindből.

Szántó Gábor · http://choirs.oftheworld.club 2016.12.28. 13:31:00

@karandash: Amennyire látom, zömében az idegenvezető ismerőseihez mentek oda, ami már nem idegen. Az egyenruhás faszi lehetett az, de ott előtte iszik a motoros csávó is.

conchita wurst 2016.12.28. 14:15:33

@she_wolf: rumból pl. már többször ittam kiváló ízüt, minőségüt. Nem vk nagy röviditalos de jóféle rum és konyak bármikor.

2016.12.28. 14:19:29

Gin, Monkey 47. Addig utaltam a gin-t. Szoval mindenbol lehet minosegit is inni...

vNHM 2016.12.28. 16:51:44

Oriasi! Micsoda arcok. Aki alkesz, az ott is alkesz, meg se kottyan neki. A rendor vagy mi a szosz is lekuldte a cuccot, igaz kuzdott ellene, de rajta is kijott a hatas. Nincs miert szegyenkeznunk, palinka fronton. Grat az otlethez! :)

2016.12.28. 19:30:56

@she_wolf:

Hát ízlések és pofonok. Ha már rum, akkor Ron Zacapa. Nos itt kezdődik. Előbb-utóbb rájössz.

she_wolf 2016.12.29. 13:35:29

@...elmúlik...:
"Előbb-utóbb rájössz."
Én már valószínűleg nem, de elhiszem neked:)

she_wolf 2016.12.29. 13:46:52

@conchita wurst:
Valaha én is így voltam vele. Nagyon jó itókák vannak, és nálam a Stroh 80 volt az, ami mindent vitt:)
Mintha tüzet nyelnél. Minden korty egy lávaömlés:)
A jófajta konyakot öblös aljú pohárban melengetni a tenyereid között, hatalmasakat, mélyeket szívni az illatából, és leküldeni. Mennyei!:) Volt...:(

2016.12.29. 23:01:37

@she_wolf:

Soha nem késő. Akár gyógyszernek is :)
süti beállítások módosítása