Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Szingapúr: Így készült a 4k Time-lapse

2017. április 24. - Jancsó Gergely

Melyik várost szerettem meg legjobban Ázsiában? Gyakori kérdés, válaszom egyértelműen: Szingapúrt.
Egy építészeti remekmű az egész város, tisztaság, rendezettség. A helyi boltban vettem egy péksütit, sétálgatva elmajszoltam, de az utcákon minden nagyon nézett. Sliccem nem volt lent, miért néznek? Gondoltam. Később kiderült, hogy Szingapúrban tilos enni a nyílt utcán. A bilincset azért megúsztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr1112451117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása