Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Irány Bangkok: 24 óra repülés és a Business Class

2016. november 10. - Jancsó Gergely

Breaking news: Januárig haza sem jövök. 30 napot töltök majd Bangkokban, aztán egy másik 30 napot máshol kicsit délebbre, de hogy hol pontosan és miért az még titok.

Bruttó 23 óra alatt sikerült kijussak Bangkokba, Dubajban átszálltam, ahol a csomagokkal nem is kellett foglalkozni  automatikusan ment a másik gépre, ez nagyon kényelmes volt. Köszönöm Emirates. Budapest és Dubaj között senki nem ült mellettem, élveztem a kilátást és az első Boeing gépet ami ültem, eddig csak fapadossal volt szerencsém.

Dubaj Bangkok között viszont meglepetést ért. Mint utólag megtudtam néha az utasoknak economy osztályról upgradelik a jegyét business classra. Nem tudom mi alapján döntik ezt el, de bemondták a hangosbemondón a nevemet, oda hívtak a pulthoz és kicserélték a beszállójegyemet. Ez egy 30-40 %-al drágább jegy, teli extrákkal és luxussal. Lehet kiszúrták a GoPro-t és a stabilizátort, csináltak maguknak egy jó reklámot.

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr3511948655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása