Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

Milyen egy magyar fotós munkanapja Bangkokban?

2016. november 14. - Jancsó Gergely

Mint az az előző részben elárultam, nem turizmus céljából érkeztem Bangkokba, hanem egy multinacionális cég megbízásából jöttem az országba szállodákat fényképezni. Az itt elkövetkezendő egy hónapban több mint 20 projektem van így unatkozni biztosan nem fogok. A videóban láthatjátok az első munkanapomat és az első szállodát amit fotóztam. Nem egy felső kategóriás ugyan, de volt egy egész hangulatos medencéje, amit felhőkarcolók vettek körbe.

A szálloda menedzsmentje segítőkész volt, mindenben a rendelkezésemre álltak. A fotózás befejeztével még másfél órát maradtam a naplementében, hogy time-lapse felvételeket készítsek, bár ezeket még nem láthatjátok még teljes egészében, még feldolgozás alatt vannak a képek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr7911960899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása