Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

A 82. emeletről búcsúzom Bangkoktól

2016. december 03. - Jancsó Gergely

Eljött ez a nap is. Elhagytam Bangkok városát. Nem mondanám, hogy a szívemhez nőtt volna. Kaotikus, rendszertelen, hangos és szmogos metropolisz. Gondolom turistaként pár napot itt tölteni teljesen más mint dolgozni, ahogy én is tettem. 30 napot eltölteni ebben a városban rettentően nehéz volt, el sem tudom mennyire vágytam egy kis nyugalomra, csöndre, még sosem éreztem hasonlót, pedig Budapest belvárosban lakom, de higgyétek el nekem, Budapest belvárosa kertváros Bangkokhoz képest.

Az utolsó napomon ellátogattam a Baiyoke Tower-be, ami Bangkok legmagasabb pontja a maga 82 emeletével, ahonnét meglehet csodálni a várost. Úgy időzítettem, hogy naplementére érjek pont fel, így is lett. A lift meglepően gyors volt, igaz nem számoltam, de 2 percen belül ért fel a 82. emeletre, ami nem semmi teljesítmény. Méltó zárása volt ennek a 30 napnak a látvány amit nyújtott a kilátás. A videó végén még azt is megtudhatjátok, hogy hol töltöm a következő harminc napomat.

Újabb epizódokra fel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr1012018845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása