Jancsó Gergely

Jancsó Gergely

A kezdeti nehézségek és a szállás

2016. november 10. - Jancsó Gergely

Megérkeztem Bangkokba. Azzal kellett szembesüljek, hogy a turistákat hülyének nézik és ott húzzák le őket, ahol csak tudják. Az első néhány nap ezt nagyon megtanultam. Kihasználják nagyon a turista létemet, amit valahol megtudok érteni az irreálisan kevés itteni keresetük miatt, de valahol meg vissza kell utasítsam ezt a magatartást. Nekem nem fekszik. Sebaj, már megtanultam, hogy hogyan kell kezelni ezeket a helyzeteket. Egyébként eddig tapasztalatom során úgy gondolom, hogy ettől függetlenül nem erőszakosak az itteni emberek a turistákkal, csak megpróbálnak mindent azért, hogy fizessen sokat az aki idegen országból érkezik.

Ételekkel még erősen ismerkedem, lassan ráveszem magamat arra, hogy kipróbáljam az igazi thai konyhát, de az utcai árusok alatt szaladgáló patkányos elriasztanak valahogy.

Szállásomat sikeresen elfoglaltam, lehetne jobb is, képek alapján legalábbis jobb volt. Ismerős helyzet, visszanyal a fagyi. De tiszta, van légkondi, gyakran takarítanak, 20 perc alatt elérem a központot és igen olcsó is volt egy hónapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://jancsogergely.blog.hu/api/trackback/id/tr8011948679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása